Avene ve Dünyaca Ünlü Kalitesi

avene ürünleriAvrupa’nın lider cilt bakım ürünleri üreticisi olan Avene ülkemizde de dahil olmak üzere pek çok ülkede en çok satan ve önerilen marka olmayı başarmış bir isimdir. Bana göre bir ürünü algılamak ve ürünler hakkında temel bir fikre sahip olabilmenin en iyi yolu o markanın geçmişini ve bakış açısını, vizyon ve misyonunu iyi şekilde algılamaktan geçer. Bu nedenle sağlıklı bir çözüm elde edebilmek için ve avene ürünleri hakkında detaylı ve doğru bilgi edinebilmek için markayı ve geçmişini tanımak çok önemlidir. Fransa merkezli bir marka olan Avene geçmişten bugüne mükemmel kalite ve ürün becerisinin bir simgesi olmuştur.

Avene çok önemli bir marka olmasına karşın biraz şans eseri ortaya çıkmıştır. 1736 yılında Marquis de Rocozel’in, şiddetli kaşınma hastalığına yakalanmış atının, birkaç banyo sonrasında rahatlaması ve iyileşmesiyle markanın en önemli değeri olan Avene Termal Su keşfedilmiş bu tarihten itibaren tedavi amacıyla turistler buraya akın etmişlerdir. 1874 yılından itibaren kamu yararına faaliyet gösteren bir terapi merkezine dönüşen kurum bu süreç içinde bu termal suyu kullanarak pek çok ürün üretir ve pek çok farklı cilt sorunu için kullanmaya başlar. Ürünler çok kısa bir süre içinde dünya genelinde ünlü hale gelecektir. Avene gelen yoğun talebi karşılamak için mecburi olarak gelişecektir ve ürünleri düzenli bir şekilde dünyaya sağlamak için üretim ve laboratuvar tesislerini her zaman modern durumda tutacaktır. Avene kendi başarısını şu şekilde açıklamaktadır: “Dünyanın her yerinde, Avene Dermatoloji Laboratuvarları ile tüketiciler arasında güzel ve gerçek bir güven ilişkisi oluşmaktadır. Bu güven, tüm ürünlerin Avene Termal Suyunun sahip olduğu dermatolojik özelliklere sahip olmasından ve aynı zamanda, daima yenilikçi formüllerin oluşturulmasından kaynaklanmaktadır.”

Avene çok uzun bir dönem boyunca ürün satışına odaklanmadan terapi merkezleri yolu ile hizmet vermiştir. Bu durum marka için zaman içinde çok büyük bir avantaj ortaya koymuştur. Pek çok marka kendi ürünlerini test etmek ve geliştirmek için bazı tip hayvanları kullanmakta ya da deneysel sonuçlar ile yetinmeye mahkumdur. Bu nedenle ürünleri doğrudan denetlemek ancak ürünler sektöre sunulduktan sonra mümkün olur. Avene ise bunun tam tersine sunmuş olduğu ürünleri kendi terapi merkezleri aracılığı ile doğrudan hastalar üzerinde denetler ve ürünleri doğrudan geliştirme becerisini kullanır bu nedenle  diğer pek çok markada olmayan önemli bir avantaja sahip olduğu söylenebilir.

Markanın tüm ürünlerinde yer alan etken bileşenlerden biri de tahmin ettiğiniz gibi Avene Termal Su olduğundan dolayı bu ürünleri taklit etmek mümkün değildir. Diğer markalar Avene markasını çok yakından takip etseler bile Termal su taklit edilemez bir özelliğe sahip olduğu için ürünlerinin Avene kadar etkin olması söz konusu olmaz. Bu termal su başlı başına cilt için önemli etkiler sunsa da bilindiği gibi Avene dünyaca ünlü bilim ve araştırma tesislerine sahip olmanın verdiği avantaj ile her geçen gün çok daha fazla etkin ve etkili ürünler sunmaktadır. Bu önemli başarı markanın bileşenlerinin ve ciddiyetinin ne kadar önemli olduğunu göstermektedir. 2600 kişiye aynı anda hizmet veren bir terapi merkezinin gücü ile ayakta duran marka tüm bu kalite ve 300 yıla yaklaşan deneyimi Avene ürünleri ile sunmaktadır. Bu nedenle sunulan ürünler insan sağlığı açısından en becerikli ürünler olduğundan daimi olarak çözüm ve odaklanmış tedavi ile en hassas ciltler için mükemmel sonuçlar ortaya koymaktadır.


Kaynakça:

http://tr.wikipedia.org/wiki/Laboratuvar

http://www.dermokozmetik.com/avene.htm